Форма входа

Категории раздела

Все новости [13]
Собрание материалов по разным темам

Поиск

Календарь

«  Декабрь 2008  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Наш опрос

Оцените мой сайт
Всего ответов: 39

Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0




Пятница, 29.03.2024, 03:20
Приветствую Вас Гость | RSS
Объединение "Юридический союз"
Главная | Регистрация | Вход
Главная » 2008 » Декабрь » 2 » Хто має право на допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трьох років?
Хто має право на допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трьох років?
10:53
Конституційний суд знову визнав неконституційними положення Закону України про державний бюджет на 2008 рік, якими вносились зміни до законів щодо соціальних виплат.                 
 
 
 
 
 І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И

                          Р І Ш Е Н Н Я
                   КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ

                   у справі за конституційними
                поданнями Верховного Суду України
              щодо відповідності Конституції України
     (конституційності) окремих положень статті 65 розділу I,
     пунктів 61, 62, 63, 66 розділу II, пункту 3 розділу III
           Закону України "Про Державний бюджет України
                 на 2008 рік та про внесення змін
              до деяких законодавчих актів України"
                 і 101 народного депутата України
              щодо відповідності Конституції України
         (конституційності) положень статті 67 розділу I,
       пунктів 1-4, 6-22, 24-100 розділу II Закону України
            "Про Державний бюджет України на 2008 рік
                       та про внесення змін
              до деяких законодавчих актів України"
              (справа щодо предмета та змісту закону
                  про Державний бюджет України)
 

м. Київ,                                        Справа N 1-28/2008
22 травня 2008 року
N 10-рп/2008
 

     за участю  представників  суб'єктів  права  на  конституційне
подання  Хавронюка Миколи Івановича - заступника керівника апарату
Верховного Суду України - начальника правового  управління,  Лукаш
Олени  Леонідівни  та  Мірошниченка  Юрія  Романовича  -  народних
депутатів  України;  представника  Ради  суддів  України  Гуменюка
Василя  Івановича  - заступника Голови Ради суддів України,  судді
Верховного Суду України;  Постійного представника  Верховної  Ради
України   у   Конституційному  Суді  України  Селіванова  Анатолія
Олександровича;  представників Кабінету Міністрів України: Кондика
Павла   Михайловича   -  заступника  Міністра  Кабінету  Міністрів
України,  Матвійчука Володимира Макаровича -  заступника  Міністра
фінансів України,

     розглянув на  пленарному  засіданні справу за конституційними
поданнями Верховного Суду України щодо  відповідності  Конституції
України  ( 254к/96-ВР ) (конституційності) окремих положень статті
65 розділу I,  пунктів 61, 62, 63, 66 розділу II, пункту 3 розділу
III  Закону  України  "Про Державний бюджет України на 2008 рік та
про внесення  змін  до  деяких  законодавчих  актів  України"  від
28 грудня  2007 року N 107-VI ( 107-17 ) (Відомості Верховної Ради
України,  2008 р.,  NN  5-8,  ст.  78) і  101  народного  депутата
України  щодо  відповідності  Конституції  України  ( 254к/96-ВР )
(конституційності) положень статті  67  розділу  I,  пунктів  1-4,
6-22,  24-100  розділу  II  Закону  України  "Про Державний бюджет
України на 2008 рік та про внесення змін  до  деяких  законодавчих
актів України" ( 107-17 ).

     Приводом для  розгляду  справи  відповідно  до статей 39,  40
Закону України "Про Конституційний Суд України" (  422/96-ВР  )  є
конституційні  подання  Верховного  Суду  України  і 101 народного
депутата України.

     Підставою для розгляду  справи  згідно  зі  статтями  71,  82
Закону  України  "Про  Конституційний Суд України" ( 422/96-ВР ) є
наявність спору щодо конституційності зазначених  положень  Закону
України  "Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення
змін до деяких законодавчих актів України" ( 107-17 ).

     Заслухавши суддю-доповідача    Лилака     Д.Д.,     пояснення
Хавронюка М.І.,  Гуменюка  В.І.,  Лукаш  О.Л.,  Мірошниченка Ю.Р.,
Селіванова А.О.,  Кондика  П.М.,  Матвійчука  В.М.  та  дослідивши
матеріали справи, Конституційний Суд України



 

                          в и р і ш и в:

     1. Визнати  такими,  що  відповідають   Конституції   України
( 254к/96-ВР  )    конституційними),  положення  підпунктів  1-6
пункту 19 розділу II "Внесення змін до деяких  законодавчих  актів
України"  Закону України "Про Державний бюджет України на 2008 рік
та про внесення змін до деяких  законодавчих  актів  України"  від
28 грудня 2007 року N 107-VI ( 107-17 ).

 

     2. Визнати  такими,  що  не  відповідають Конституції України
( 254к/96-ВР  )    неконституційними),   положення   статті   67
розділу I, пунктів 2-4, 6-8, 10-18, підпункту 7 пункту 19, пунктів
20-22,  24-34,  підпунктів 1-6,  8-12 пункту  35,  пунктів  36-100
розділу II "Внесення змін до деяких законодавчих актів України" та
пункту 3 розділу III "Прикінцеві положення"  Закону  України  "Про
Державний  бюджет  України  на  2008  рік  та про внесення змін до
деяких законодавчих актів України" ( 107-17 ).

     3. Припинити  конституційне  провадження  за   конституційним
поданням  Верховного  Суду  України щодо відповідності Конституції
України ( 254к/96-ВР )  (конституційності)  статті  65  розділу  I
Закону  України  "Про  Державний бюджет України на 2008 рік та про
внесення змін до деяких законодавчих актів України" ( 107-17 )  на
підставі пункту 2 статті 45 Закону України "Про Конституційний Суд
України" ( 422/96-ВР ) - невідповідність  конституційного  подання
вимогам, передбаченим Конституцією України ( 254к/96-ВР ), Законом
України "Про Конституційний Суд України" ( 422/96-ВР ).

     4. Припинити  конституційне  провадження  за   конституційним
поданням   101   народного  депутата  України  щодо  відповідності
Конституції України ( 254к/96-ВР ) (конституційності)  пунктів  1,
9,  підпункту  7  пункту  35  розділу  II "Внесення змін до деяких
законодавчих актів України" Закону України "Про  Державний  бюджет
України  на  2008  рік та про внесення змін до деяких законодавчих
актів України" ( 107-17 ) на підставі пункту 3  статті  45  Закону
України   "Про   Конституційний  Суд  України"  (  422/96-ВР  )  -
непідвідомчість Конституційному Суду України питань,  порушених  у
конституційному поданні.

     5. Положення  Закону України "Про Державний бюджет України на
2008 рік  та  про  внесення  змін  до  деяких  законодавчих  актів
України" ( 107-17 ), визнані неконституційними, втрачають чинність
з дня ухвалення Конституційним Судом України цього Рішення.

     6. Рішення Конституційного Суду  України  у  цій  справі  має
преюдиціальне значення для судів загальної юрисдикції при розгляді
ними позовів у зв'язку з правовідносинами,  які виникли  внаслідок
дії положень  Закону  України  "Про  Державний  бюджет  України на
2008 рік  та  про  внесення  змін  до  деяких  законодавчих  актів
України" ( 107-17 ), визнаних неконституційними.

     7. Рішення  Конституційного  Суду  України  є обов'язковим до
виконання  на  території  України,  остаточним  і  не  може   бути
оскаржене.

     Рішення Конституційного Суду України підлягає опублікуванню у
"Віснику  Конституційного  Суду  України"  та  в  інших  офіційних
виданнях України.
 

                                        КОНСТИТУЦІЙНИЙ СУД УКРАЇНИ
 

                          

Категория: Все новости | Просмотров: 1103 | Добавил: Admin | Рейтинг: 5.0/1 |
Всего комментариев: 1
1 Смолин  
0
Неплохо

Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Copyright MyCorp © 2024